Trustpilot
Gratis verzending vanaf € 20 | 14 dagen bedenktijd | Veilig betalen via o.a. Ideal, PayPal & Bancontact

Verzenden & retourneren

Het kan voorkomen dat je een product retour wilt sturen. Dit kan uiteraard binnen de 14 dagen zichttermijn. Lees eerst hieronder de retourvoorwaarden om vervolgens via uw account een retouraanvraag in te dienen.

 

Zichttermijn / afkoelingsperiode 14 dagen – wat is dat?

Tijdens deze 14 dagen mag je het product bekijken en eventueel proberen zoals je dat ook in een fysieke winkel zou kunnen doen. Een luchtbevochtiger mag bekeken worden, maar mag niet in gebruik worden genomen. Een pan mag uit de verpakking worden genomen, maar er mag niet mee gekookt zijn.

Voor een retourzending binnen de 14 dagen zichttermijn

  • Meld je retour aan via onze klantenservice 043-851 9211 of [email protected] Indien u een account heeft kunt u uw retour aanmelding via het retourformulier in uw account. 
  • Je ontvangt van ons een bevestiging en retourinformatie via e-mail.
  • Retourneren is op eigen kosten, u kunt hiervoor gebruik maken van pakketdiensten zoals PostNL (vanaf € 6.50) of DHL (vanaf € 5.75) .
  • Gebruik de originele verpakking en verpakkingsmateriaal
  • Gebruik altijd een omdoos en voldoende beschermingsmateriaal. Retourzendingen zonder omdoos kunnen geweigerd worden vanwege de mogelijkheid op transportschade.
  • Gebruik geen gekleurde of Duct- tape om productverpakking dicht te plakken. Dit kan beschadigingen veroorzaken bij heropenen.
  • Zorg ervoor dat het te retourneren product vrij van gebruikssporen en beschadigingen is.
  • Stuur het product compleet met alle handleidingen en eventuele accessoires retour.

Uitzonderingen voor een retourzending binnen de 14 dagen zichttermijn

  • Gebruikte producten en producten met gebruikssporen.
  • Geopende verpakkingen van producten die persoonlijk van aard zijn of vanwege gezondheidsbescherming een hygiëne product zijn; erotische producten, in-ear headphones, tandenborstels, scheer-, haar-, massage- en overige lichaamsverzorgingsapparaten.
  • Geopende audio- en video-opnamen, computeronderdelen, licenties, inkt, film, papier, accu’s, alle blisterverpakkingen, computersoftware of producten waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.
  • Beschadigde, beschreven verpakkingen of beschadigde producten.
  • Producten die reeds geregistreerd of aangemeld zijn voor cashbackacties, kortingsacties, geld-terug acties of andere acties.
  • Zakelijke aankopen

Voor een retourzending bij defecten

  • Neem contact met ons op, of meld je retour aan via het formulier "Retour aanvragen".Je ontvangt van ons een bevestiging en retourinformatie via e-mail.
  • Gebruik indien mogelijk de originele verpakking en verpakkingsmateriaal.
  • Gebruik altijd een omdoos en voldoende beschermingsmateriaal. Retourzendingen zonder omdoos kunnen geweigerd worden vanwege de mogelijkheid op transportschade.
  • Stuur het product compleet met alle handleidingen en eventuele accessoires retour.
  • Na ontvangst versturen wij het product aan onze leverancier ter onderzoek en reparatie / vervanging. Wij streven ernaar het product zo snel mogelijk aan je terug te sturen.

Cashbackactie

Indien je deelneemt aan een cashback actie en je dient de streepjescode mee te sturen, dan kunt je de streepjescode pas na 14 dagen uit de verpakking snijden. NextDeal organiseert zelf geen cashback acties. Ten alle tijden is het noodzakelijk rechtstreeks contact op te nemen met de betreffende fabrikant. Lees altijd vooraf de actievoorwaarden van de cashback actie.

Heb je nog vragen? neem dan contact op met onze klantenservice.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »