Gratis verzending en retour vanaf € 20 | 30 dagen bedenktijd | Veilig betalen via o.a. Ideal, PayPal & Bancontact!
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Verzendkosten & retourneren

 

Alle bestellingen vanaf €20 GRATIS verzonden en retour!

zowel in Nederland als in België

 

Retourtermijn 30 dagen


Het kan voorkomen dat je een product retour wilt sturen. Dit kan uiteraard binnen de 30 dagen retourtermijn. Lees eerst hieronder de retourvoorwaarden om vervolgens via de link onderaan deze pagina je retour aan te melden.

In deze periode van 30 dagen mag je het product uitpakken en gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of je het wil houden. Een handige stelregel is bedenken wat je in de fysieke winkel met het product zou kunnen doen. In een fysieke winkel kun je geen koffie zetten met een koffieautomaat, een pan mag uit de verpakking worden genomen maar je mag er niet mee koken. Ook kun je zogenaamde blisterverpakkingen van bijvoorbeeld batterijen niet openen. Je nieuwe stofzuiger mag je wel op zijn werking testen maar je mag er niet je woonkamer mee stofzuigen.

 

Voor een retourzending binnen de retourtermijn

• Meld je retour aan via de link onderaan op deze pagina.
• Je ontvangt van ons een bevestiging en retourinformatie via e-mail.
• Retourneren binnen de retourtermijn is gratis.
• Gebruik de originele verpakking en verpakkingsmateriaal.
• Gebruik indien mogelijk een omdoos en voldoende beschermingsmateriaal. Retourzendingen zonder omdoos kunnen geweigerd worden vanwege de mogelijkheid op transportschade.
• Gebruik geen gekleurde of Duct- tape om productverpakking dicht te plakken. Dit kan beschadigingen veroorzaken bij heropenen.
• Zorg ervoor dat het te retourneren product vrij van gebruikssporen en beschadigingen is.
• Stuur het product compleet met alle handleidingen en eventuele accessoires retour.

 

Uitzonderingen voor een retourzending binnen retourtermijn

• Gebruikte producten en producten met gebruikssporen.
• Artikelen die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet retour mogen (waarvan de verzegeling is verbroken) in-ear headphones, tandenborstels, scheer-, haar-, massage- en overige lichaamsverzorgingsapparaten.
• Beschadigde, beschreven verpakkingen of beschadigde producten.
• Producten die reeds geregistreerd of aangemeld zijn voor cashbackacties, kortingsacties, geld-terug acties of andere acties.

 

Cashbackactie

Indien je deelneemt aan een cashback actie en je dient de streepjescode mee te sturen, dan kunt je de streepjescode pas na 30 dagen uit de verpakking snijden. NextDeal organiseert zelf geen cashback acties. Ten alle tijden is het noodzakelijk rechtstreeks contact op te nemen met de betreffende fabrikant. Lees altijd vooraf de actievoorwaarden van de cashback actie.
Heb je nog vragen? neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Voor een retourzending bij defecten

• Meld je retour aan via de link onderaan op deze pagina. Je ontvangt van ons een bevestiging en retourinformatie via e-mail.
• Gebruik indien mogelijk de originele verpakking en verpakkingsmateriaal.
• Gebruik indien mogelijk een omdoos en voldoende beschermingsmateriaal. Retourzendingen zonder omdoos kunnen geweigerd worden vanwege de mogelijkheid op transportschade.
• Stuur het product compleet met alle handleidingen en eventuele accessoires retour.
• Na ontvangst versturen wij het product aan onze leverancier ter onderzoek en reparatie / vervanging. Wij streven ernaar het product zo snel mogelijk aan je terug te sturen.


Klik hier om je retour aan te vragen via ons retourformulier.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »